GILAUS ATSIPALAIDAVIMO IR VIDINIŲ RESURSŲ ATSTATYMO PRATIMAS

Trukmė:  41 min.

Autorius: Laura Rimkutė

Skaito: Laura Rimkutė

Description

Gilaus atsipalaidavimo ir vidinių resursų atstatymo pratimas yra technika, leidžianti kokybiškai atsipalaiduoti, pailsėti ir atstatyti savo jėgas. Šio pratimo pagalba kūnas yra išmokomas pajusti šilumos ir sunkumo pojūčius, kurie veda į gilaus atsipalaidavimo būseną. Kaip kad mintys apie citrinos sultis sukelia burnoje seilių gamybą, taip šiluma ir sunkumas sukelia automatišką kūno atsipalaidavimo reakciją.

Gilaus atsipalaidavimo ir vidinių resursų atstatymo pratimas yra efektyviausias, jei atliekamas tyloje, geriausia gulint. Neturint galimybės atsigulti, pratimą galima atlikti ir sėdint kėdėje. Mintys yra sutelkiamos į kūną, klausantis instrukcijų stengiamasi pajusti šilumos ir sunkumo pojūčius. Ši technika gali būti atliekama bet kada dienos bėgyje, radus tam tinkamą momentą, ar jau gulint lovoje, prieš miegą. Geriausi rezultatai yra pastebimi po reguliarios praktikos, todėl rekomenduojama pratimą atlikti kasdien, kol kūnas išmoks visiškai atsipalaiduoti ir atstatyti savo vidinius resursus.

Reguliariai atliekamo pratimo teikiama nauda:
– Padeda atsipalaiduoti bei mažina įtampą;
– Padeda atsikratyti nuovargio;
– Didina atsparumą stresui;
– Ypač tinkama prieš miegą, padeda užmigti.

Laura Rimkutė – psichologė, lektorė, „Triple O Consulting“ partnerė ir konsultantė. Psichologų sąjungos narė, sertifikuota EuroPsy psichologė. 10 metų psichologijos studijų Lietuvos ir Suomijos universitetuose. Daugiau nei 10 metų patirtis organizacijų konsultavimo ir mokymų srityje.

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “GILAUS ATSIPALAIDAVIMO IR VIDINIŲ RESURSŲ ATSTATYMO PRATIMAS”

El. pašto adresas nebus skelbiamas.