ĮTAKA. Rinkodaros ir pardavimų, bendravimo ir socialinių įgūdžių psichologija (šortas)

Trukmė:  26 min.

Autorius: Robert B. Cialdini

Skaito: Aurimas Mikalauskas

Description

Audioteka „Šortai“ – tai svarbiausios knygų idėjos perteiktos vos per 20-30 minučių, kurias galite perklausyti pakeliui į darbą ar iš jo. Šios santrumpos padės ne tik išsirinkti Jūsų dėmesio vertas knygas, praplėsti akiratį, patobulinti profesinius įgūdžius, bet, prireikus, ir labai greitai prisiminti pagrindines knygos idėjas.

Šiose santraukoje išgirsite apie pamatinius įtikinėjimo principus, kurių paveikti ištariame „taip“. Sužinosite kaip jais naudojasi įvairūs įtaigos profesionalai: pardavėjai, reklamuotojai ir sukčiai. Žinodami šiuos principus, galėsite patys ištobulinti savo įtikinėjimo įgūdžius, be to, išmoksite apsisaugoti nuo manipuliacijų.

Kam ši santrauka gali būti naudinga:
• Tiems, kas dirba rinkodaros ir pardavimų srityje,
• Visiems, kam kartais sunku pardavėjams pasakyti „ne“,
• Kiekvienam, besidominčiam, kaip mūsų sprendimus kasdien įtakoja manipuliacijos.

Apie knygos autorių:

Dr. Robert B. Cialdini yra psichologijos ir rinkodaros profesorius. Knyga „Įtakos galia“ grindžiama įrodymais paremtu 35-erius metus trukusiu moksliniu įtakos ir įtikinėjimo fenomeno tyrimu. Dr. Cialdini taip pat vadovauja konsultavimo įmonei, kuri užsiima jo tyrimais grįstų etinių verslo programų mokymu ir įgyvendinimu.

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “ĮTAKA. Rinkodaros ir pardavimų, bendravimo ir socialinių įgūdžių psichologija (šortas)”

El. pašto adresas nebus skelbiamas.