KOKIA STRATEGIJA GERIAUSIA, LANKANTIS VERSLO SEMINARE? 🤔 (STRAIPSNIS)

2018.06.05

 

Dažnai tenka eiti į seminarus. Ir nebūtinai verslo seminarus. Tai gali būti seminaras apie makiažo tendencijas, mitybą arba vaikų auginimą. Šie patarimai bus naudingi klausantis bet kurio seminaro, bet labiausiai naudingi lankantis verslo seminare.

 

Taigi pradėkime!

 

KALNAS UŽRAŠŲ PO KALNU DULKIŲ

 

Galbūt Jūs neseniai lankėtės seminare. Jūs žiūrėjote skaidres ir klausėtės pranešėjo. Galbūt buvo daug pranešimų. Jūs gavote daugybę puikios informacijos ir idėjų! Gali būti, kad Jūs jas užsirašinėjote tas mintis į užrašų knygutę arba ant seminaro metu pateiktų lapų. Turbūt dar gavote lankstinukų.

 

Grįžus namo, Jūs grįžote atgal prie įprastų darbų. Kai kitą kartą besitvarkant pamatote lankstinukus, ant jų jau yra dulkių, nes po seminaro prie jų nebegrįžote.

 

Nors prisimenate, kad seminaras buvo įdomus ir sužinojote daug puikių dalykų, bet kasdienybėje nepritaikėte tų idėjų.

 

Bet koks seminaras – tai investicija į žinias, kainuojantis ne tik pinigus, bet ir mūsų laiką. Atsakingai žiūrint į pinigus ir į laiką, turėtume seminare dalyvauti taip, kad jis mums atsipirktų.

 

Jeigu po seminaro nieko nepritaikome praktiškai, tai galima sakyti kad seminaras mums neatsiperka.

 

Todėl apačioje – alternatyvus būdas efektyviai sudalyvauti seminare, taip, kad jis mums atsipirktų!

 

KITAS BŪDAS DALYVAUTI SEMINARE

 

Nepradėkite užsirašinėti viską iš eilės, su mintim, kad vėliau grįšite ir peržvelgę išsirinksite svarbiausią informaciją. Dažniausiai tų minčių būna per daug, o žvelgiant į užrašus sunku suprasti, kaip tai panaudoti, nuo ko pradėti, kas svarbiausia – tų užrašų neatsiversite…

 

Toks būdas – viską užsirašyti – tinka tik nedaugeliui itin pareigingų žmonių.

 

Žinant tai, geriau ne užsirašinėti, o jau einant į seminarą nusiteikti, kad norite išeiti iš seminaro su 1-2 reikšmingais dalykais, kuriuos mokėtumėte SAU pritaikyti praktiškai, ir kurie siejasi su Jūsų tikslu, atvedusiu Jus į seminarą.

 

Yra 3 pagrindiniai reikšmingi dalykai, kuriuos galite išsinešti iš seminaro:

 

➤ IDĖJOS
➤ PATIRTIS
➤ KONTAKTAI

 

Idėja galėtų būti kažkas, ką išgirdote per seminarą, ką galėtumėte panaudoti iš karto savo versle. Visada reikia ieškoti tokių idėjų, kurios nebūtinai yra itin “didingos” ar įspūdingai skamba, bet tokių idėjų, kurias nesunkiai galite panaudoti, ir iškarto pamatyti rezultatą.

 

Patirtis gali būti kažkoks įgūdis, kuris buvo ugdomas seminare. Galbūt seminare buvo užduočių, kurias reikėjo atlikti ir taip ugdytis kokį nors anksčiau nemokėtą sugebėjimą, pvz. galbūt gavote užduotį parašyti reklamą, arba dirbote grupėje ir reikėjo sudaryti biudžetą. To įgūdžio galbūt anksčiau neturėjote, bet jis siejasi su Jūsų tikslu ir galite jį pritaikyti už seminaro ribų.

 

Kontaktai – tai pažintis su kažkuo, su kuo galbūt galite būti partneriai versle. Nebūtinai tai reiškia, kad Jūs kartu ir turite įsteigti įmonę, bet galbūt Jūs galite pasinaudoti vienas kito paslaugomis ir kitaip bendradarbiauti. Kontaktai gali būti vienas iš didžiausią įtaką turinčių veiksnių verslo sėkmei!

 

APIBENDRINIMAS

 

Neskubėkite užsirašyti visų smulkmenų. Užtenka prieš einant į seminarą apgalvoti, koks yra Jūsų tikslas, ir seminaro metu bandyti “pagauti” 1-2 pritaikomus savo verslui reikšmingus dalykus. Tai gali būti idėja, patirtis arba pažintis. Nėra taip svarbu “parsinešti” iš seminaro 100 gerų minčių. Geriau mažiau, bet su nusiteikimu, kad panaudosite tai savo versle.

 

 

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “KOKIA STRATEGIJA GERIAUSIA, LANKANTIS VERSLO SEMINARE? 🤔 (STRAIPSNIS)”

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Atgal į sąrašą