POKYČIŲ IR KRIZIŲ VALDYMO PLANO SUDARYMAS 11 žingsnių vadovui, siekiančiam parengti kokybišką pokyčių planą

Description

Po 2008-ųjų metų krizės viena didžiausių pasaulyje vadybos konsultavimo kompanijų McKinsey & Company paskelbė tyrimo
rezultatus, kuriame buvo analizuota vadovų elgsena krizės metu ir po jos. Apklausa buvo atlikta 2009-ųjų metų rugsėjį. Tyrime
dalyvavo 763 vadovai iš įvairių šalių. Šiuo tyrimu buvo siekiama išsiaiškinti, į ką daugiausia dėmesio įmonės valdyme reikia
sutelkti pokyčių ir krizės laikotarpiais.

Dvi pirmas pozicijas užėmė šie faktoriai:

  • Lyderystė – gebėjimas paskatinti žmones imtis tokių veiksmų, kurie padėtų pasiekti geriausių rezultatų (49%).
  • Kryptingumas – aiškios įmonės veiklos krypties formulavimas, tikslų iškėlimas ir žmonių sutelkimas tų tikslų įgyvendinimui (46%).

Kaip išsigryninti dabartinio laikotarpio prioritetus kuriems reikėtų daugiausia dėmesio bei energijos? Kaip nusistatyti tolimesnę įmonės kryptį? Kokie veiksmai šiuo metu turėtų būti atliekami maksimalia kokybe? Ties kokiomis užduotimis reikia didžiausio komandos sutelktumo? Į šiuos ir visą eilę kitų klausimų jūs galėsite atsakyti kurdami pokyčių valdymo planą – įrankį, kuris taps jūsų kompasu, padėsiančiu užtikrinti maksimaliai efektyvų verslo valdymą šiuo pokyčių ir permainų laikotarpiu.

APIE KNYGOS AUTORIŲ:

TOMAS KAULINSKAS – asmeninio efektyvumo ir efektyvaus vadovavimo treneris. Šiuo metu ne tik kuriantis ir vedantis unikalias įgūdžių formavimo programas: „Davinci 365“ ir „PHRONESIS“ – vadovų akademija, bet ir sėkmingai vadovaujantis 2 įmonėms. Taip užtikrinamas maksimalus mokymų orientavimas į tai, kas vadovo veikloje yra svarbiausia, neperkraunant jų sunkiai praktikoje pritaikoma teorija iš vadovėlių. 12 metų patirtis vedant tęstinius mokymus ir konsultuojant asmeninio bei profesinio efektyvumo klausimais.
16 metų patirtis dalyvaujant verslo įmonių kūrime ir vystyme.Verslo veiklos sritys: gamyba, IT, didmeninė bei mažmeninė prekyba, konsultavimo bei mokymo paslaugos. 15 metų vadovaujančio darbo patirtis, užimant komercijos direktoriaus, nevyriausybinės organizacijos vadovo, verslo įmonės vadovo pozicijas. 10 metų patirtis vadovų ugdymo srityje.

O jeigu iš tiesų siekiate tvarių ir ilgalaikių pokyčių karjeroje, versle ir asmeniniame gyvenime. Formuokite tinkamus įgūdžius, padėsiančius tapti efektyviu vadovu.

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “POKYČIŲ IR KRIZIŲ VALDYMO PLANO SUDARYMAS 11 žingsnių vadovui, siekiančiam parengti kokybišką pokyčių planą”

El. pašto adresas nebus skelbiamas.