SKAITMENINĖ RINKODARA ♕ (POPIERINĖ)

Šioje knygoje „Skaitmeninė rinkodara. Naujausių laikų reklamos ir pardavimų strategijos“ rasite, kaip rinkodaros inžinieriai padėjo tokioms įmonėms kaip „Dropbox“, „Mailbox“, „Twitter“, „Pinterest“, „Facebook“, „Snapchat“, „Evernote“, „Instagram“, „Mint.com“, „AppSumo“ ir „StumbleUpon“ tiek daug pasiekti turint tiek mažai.

9.79

Out of stock

Description

 

Ši knyga „Skaitmeninė rinkodara. Naujausių laikų reklamos ir pardavimų strategijos“ – tai įspėjamasis signalas visiems rinkodarininkams.

 

Visi atsiduriame ten pat: mums reikia pasiekti daugiau turint mažiau. Po truputį suvokiame, kad senos strategijos nebepasiteisina.
Sprendimas – rinkodaros persvarstymas iš pagrindų, atsisakius visų senų nuostatų ar prielaidų.
Skaitmeninė rinkodara, virusinė rinkodara, plėtros rinkodara – tikslas – sukurti rinkodaros mašiną, kuri savaime funkcionuoja be galo ir generuoja milijonus.
Šioje knygoje „Skaitmeninė rinkodara. Naujausių laikų reklamos ir pardavimų strategijos“ rasite, kaip rinkodaros inžinieriai padėjo tokioms įmonėms kaip „Dropbox“, „Mailbox“, „Twitter“, „Pinterest“, „Facebook“, „Snapchat“, „Evernote“, „Instagram“, „Mint.com“, „AppSumo“ ir „StumbleUpon“ tiek daug pasiekti turint tiek mažai.

 

Leidėjas: Tobulėjimo projektai
Išleidimo metai: 2018
Formatas: 15×21, kieti viršeliai
Puslapių skaičius: 144
ISBN ar kodas: 9786098210071

 


 

Užsisakyk knygą dabar, ir be jokios sudėtingos registracijos!

Knygą galėsi atsiimti Tavo adresui priklausančiame Lietuvos pašto skyriuje per artimiausias 2-7 darbo dienas.

 


 

*Pinigų grąžinimo garantija. Daugiau apie sąlygas