Visos knygos

    7.99 €
    7.99 €
    SIEKTI NE! TAIP – TAVO TIKSLAS, NE – KAIP TAI PASIEKTI ♕ (POPIERINĖ)
    (1)
    Autorius: Richard Fenton, Andrea Waltz

    Jeigu galėtumėte nukeliauti į ateitį ir pasikalbėti su savimi – protingesniu, drąsesniu ir ne tokiu droviu savuoju aš… Kas nutiktų? Erikui Džeimsui Bratonui tokia proga bus suteikta. Ji pakeis jo gyvenimą, o jei leisite, tai gali pakeisti ir Jūsų gyvenimą.

    Skaityti daugiau
    Nemokamai
    Nemokamai
    SILVA METODAS. STRESO VALDYMAS
    (0)
    Autorius: Rasa Bartninkaitė

    Atsigręžkime į didžiausią mūsų priešą – stresą ir pažvelkime, kas jį sukelia. Norint stresą įveikti, kaip ir bet kurį priešą pirmiausia reikia pažinti. Audio knygoje Rasa Bartninkaitė kalba apie streso poveikį, idealią atsipalaidavimo vietą, pozityvius teiginius bei išsamiai aptaria, kaip taisyklingai atlikti ilgąjį atsipalaidavimo pratimą.

    Skaityti daugiau
    Nemokamai
    Nemokamai
    SILVA METODO ĮVADAS
    (0)
    Autorius: Deimantė Bartninkaitė

    Apie tai, kas pažadina žmogų iš vidaus,  primena pačius svarbiausius dalykus ir padeda kūrybingai žvelgti į pasaulį.

    Audio knygoje, autorė pristato Silva metodą: kaip ir kas jį susikūrė, kuo jis yra pagrįstas ir kaip veikia, taip pat kalba apie tai, kas atradus šį metodą pasikeitė jos gyvenime.

    Skaityti daugiau
    7.49 €
    7.49 €
    ŠIOS AKIMIRKOS GALIA. DVASINIO NUŠVITIMO VADOVAS ♕ (POPIERINĖ)
    (0)
    Autorius: Eckhart Tolle

    Knygoje „Šios akimirkos jėga. Dvasios nušvitimo vadovas“ surašyti šių dienų dvasinio mokytojo Eckharto Tolle pokalbiai su jo vedamų seminarų dalyviais. Nagrinėjamos temos labai senos, tačiau amžinai aktualios: kaip išvengti kančios, kaip įprasminti santykius su žmonėmis, kaip apskritai suvokti esminius būties tikslus.

    Skaityti daugiau
    9.79 €
    9.79 €
    SKAITMENINĖ RINKODARA ♕ (POPIERINĖ)
    (0)
    Autorius: Ryan Holiday

    Šioje knygoje „Skaitmeninė rinkodara. Naujausių laikų reklamos ir pardavimų strategijos“ rasite, kaip rinkodaros inžinieriai padėjo tokioms įmonėms kaip „Dropbox“, „Mailbox“, „Twitter“, „Pinterest“, „Facebook“, „Snapchat“, „Evernote“, „Instagram“, „Mint.com“, „AppSumo“ ir „StumbleUpon“ tiek daug pasiekti turint tiek mažai.

    Skaityti daugiau